17. nov 2011

Maakonna koolide üritus "Reis läbi Eesti"

17. 11.11 toimus Tammiku Gümnaasiumis kodanikupäevale pühendatud Ida -Viru maakonna koolide vaheline mäng 
"Reis läbi Eesti".
Meie gümnaasiumist osalesid üritusel 
11. klasside õpilased:
Polina Golubeva
Nastja Goršanova
Anna Dunajeva
Anna - Maria Sepp
Ilja Kozlov 
Autasustamine
Joonistusvõistlus "Hea kodanik"
Võistkond vastab viktoriini küsimustele
Plakat "Hea kodanik"
Õpilaste arvamused üritusest

Üritus oli huvitav ja ebatavaline. Saalis oli sõbralik õhkkond vaatamata sellele, et ruum oli väike, aga õpilasi oli väga palju. Ebatavaline oli kunstnike konkurss.  Mina esindasin oma võistkonda just sellel  konkursil. Meie ülesandeks oli joonistada plakat teemal: „Hea kodanik“. See võttis umbes tund aega, sellepärast ma ei näinud kahjuks tervet üritust. Mul aga õnnestus ikkagi aidata oma kaaslastel vastata viktoriiniküsimustele. Mulle meeldis väga ka viktoriin, eriti küsimustele vastamise viis. Suurepärane oli ka laulda karaoket. Üritus oli kaasakiskuv.  Aitäh Tammuku Gümnaasiumile toreda ürituse eest!
Anastassia Goršanova (AG)

See oli kasulik ja mõnus ajaveetmine. Mulle meeldisid huvitavad küsimused. Meldiv oli see, et igaüks sai kingituse. Põnevad olid ka pausid, kus me saime näidata ka oma lauluoskust. Arvan, et sain targemaks! Aitäh korraldajatele!
Anna Dunajeva
Mul on väga hea meel, et sain osa võtta sellest üritusest. Seal oli palju huvitavaid inimesi ja kõikidel oli hea tuju. Koolide meeskonnad näitasid oma intellektuaalseid võimeid ja loovust. See oli põnev. Loodan, et ka järgmisel aastal on selline üritus!
Ilja Kozlov
See üritus meeldis mulle väga. Küsimused olid huvitavad ja õpetlikud. Tahaks märkida, et vastata pultide abil oli põnev. Tore oli, et saime ka laulda ja oma loovust näidata!
Polina Golubeva

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar